Ποιος είναι ο υπ. Δημοτικός Σύμβουλος Νίκος Δερεδάκης;



ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Γεννήθηκα στο Ρέθυμνο το 1968. Πατέρας μου είναι ο δάσκαλος Γιάννης Δερεδάκης από το Σπήλι και μητέρα μου η φιλόλογος Στέλα Στυλιανουδάκη από τα Περιβόλια. Έχω δύο ακόμα μικρότερα αδέρφια: Τον Βαγγέλη, που εργάζεται ως διακοσμητής στην Αθήνα και τον Μάρκο που διατηρεί γραφιστικό γραφείο στο Ρέθυμνο.
Είμαι παντρεμένος με τη φιλόλογο Κατερίνα Αγαπάκη και έχουμε δύο παιδιά: Τη Μαρία, φοιτήτρια Θεατρικών Σπουδών στην Πάτρα και τον Γιάννη, μαθητή της Β’ Λυκείου.


ΣΠΟΥΔΕΣ
Αποφοίτησα από το 2ο Λύκειο Χαϊδαρίου και το 1986 μπήκα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Ρεθύμνου, απ’ όπου αποφοίτησα το 1990.
Το 2006 αποφοίτησα από το Διδασκαλείο Ρεθύμνου μετά από 2χρονη μετεκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή.
Είμαι κάτοχος πτυχίου αγγλικής Γλώσσας και έχω πιστοποιημένες γνώσεις στις νέες τεχνολογίες (Η/Υ).
Έχω παρακολουθήσει πολύμηνα σεμινάρια πάνω στο γνωστικό μου αντικείμενο καθώς και για το managment στον δημόσιο τομέα.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ
Διορίστηκα ως μόνιμος δάσκαλος το 1997 στο Ρέθυμνο. Έχω υπηρετήσει ως δάσκαλος σε αρκετά σχολεία του Ρεθύμνου, ενώ έχω την οργανική μου στο αγαπημένο μου 5ο Δημοτικό Σχολείο.
Έχω υπηρετήσει ως Διευθυντής στο Δημοτικό Σχολείο Ρουσσοσπιτίου από το 2008-2011, στο 13ο Δημοτικό σχολείο στον Μασταμπά από το 2013-2015. Από το 2017 έως και σήμερα είμαι Διευθυντής στο 10ο Δημοτικό σχολείο του Πλατανέ.

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ
Έχω συμμετάσχει ως εισηγητής σε πολλά συνέδρια και ημερίδες για θέματα παιδαγωγικά και ιστορικά.
Είμαι συγγραφέας 10 βιβλίων με θεματολογία από την τοπική ιστορία και τη Λαογραφία.
Πολλά άρθρα μου φιλοξενούνται σε επιστημονικά περιοδικά και σε πρακτικά Συνεδρίων.
Εκατοντάδες άρθρα μου έχουν φιλοξενηθεί στον τοπικό Τύπο από το 1999.
Έχω κανει δεκάδες ομιλίες και βιβλιοπαρουσιάσεις.

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ – ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Έχω δατελέσει Αντιπρόεδρος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ν. Ρεθύμνου από το 2003-2006.
Από το 2007-2010 ήμουν Οργανωτικός Γραμματέας του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Ρεθύμνου.
Από το 2010-2015 διετέλεσα Πρόεδρος του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Ρεθύμνου.
Από το 2003-2009 ήμουν Γραμματέας και Αντιπρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Περιβολίων-Μισιρίων «Εμμ. Παχλάς».
Από το 2006 έως και σήμερα είμαι μέλος και Ταμίας του Δ.Σ. της Ιστορικής και Λαογραφικής Εταιρείας Ρεθύμνου.
Το 2014 ήμουν εκπρόσωπος του Ρεθύμνου στο παγκρήτιο συντονιστικό ενάντια της υδρόλυσης των χημικών της Συρίας.
Το 2007 εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Ρεθύμνου. Διετέλεσα Πρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας, Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου, Αντιπρόεδρος του Κέντρου Νέων και μέλος της Επιτροπής Ονοματοθεσίας. Το 2009, μετά από έντονη πολιτική και προσωπική αντιπαράθεση με τον Δήμαρχο Γ. Μαρινάκη, ανεξαρτητοποιήθηκα μαζί με τον Αντώνη Μαυράκη.
Το 2014 εκλέχτηκα πρώτος σε ψήφους Σύμβουλος στη Δημοτική Κοινότητα Ρεθύμνου με τον συνδυασμό του θοδωρή Νίνου.

ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ...
Σαν φοιτητής εργάστηκα για 10 χρόνια σε καταστήματα εστίασης και αναψυχής του Ρεθύμνου.
Υπήρξα παίχτης της ανδρικής ομάδας μπάσκετ του ΟΚΑ ΑΡΚΑΔΙ από το 1987-1989
Συμμετέχω φανατικά στο ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ τα 20 τελευταία χρόνια
Από το 2008 διατηρώ το ιστολόγιο deredakis.blogspot.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πολιτικοί αχυράνθρωποι.

Η παραδοσιακή κρητική φορεσιά στο πέρασμα του χρόνου

Υγειονομική έκθεση των εστιατορίων του Ρεθύμνου του 1902