Ξανά Παρών!


Παρουσίαση Συνδυασμού "Ρέθυμνο Αξίζεις" στο ΕΒΕ. Μάρτιος 2014

Τελικά ο χρόνος κυλά σαν το νερό... Για πότε πέρασε αυτή η πενταετία, ούτε που το κατάλαβα...  Ήταν Φλεβάρης του 2014 όταν ο Θοδωρής Νίνος με προσκάλεσε να ξεκινήσουμε μαζί ένα καινούργιο αυτοδιοκητικό ταξίδι. Ένα ταξίδι που θα στηρίζεται στη διαφάνεια, στην ανιδιοτέλεια και στις ειλικρινείς σχέσεις. Και πράγματι, το ταξίδι ξεκίνησε κι εγώ εκλέχτηκα στη Δημοτική Κοινότητα Ρεθύμνου. Τίμησα τη θέση μου και τις ψήφους των Ρεθεμνιωτών που με εμπιστεύτηκαν, με συνεχή παρουσία, προτάσεις και θέσεις.

Ιανουάριος 2019

Πέντε χρόνια μετά, ένα καινούργιο ταξίδι ξεκινά. Με οδηγό και μπροστάρη πάλι τον Θοδωρή. Αυτή τη φορά όμως θα βρεθώ σε άλλο βαγόνι. Στο πρώτο. Σε αυτό που οδηγεί στο κυρίαρχο όργανο του Δήμου, στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Με μισό αιώνα πλέον στην πλάτη μου, έχοντας την πείρα από δύο δημοτικές θητείες, αλλά και τόσες άλλες ενασχολήσεις με τα κοινά, δέχτηκα εκ νέου την τιμητική πρόταση του επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Ρέθυμνο Αξίζεις» Θοδωρή Νίνου, να συμμετάσχω στις εκλογές του Μαίου ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Ρεθύμνου.
Με αφορμή την κάθοδό μου στην αυτοδιοικητική κονίστρα, εγαινιάζεται από σήμερα αυτή εδώ η στήλη, οι «Σημειακές Προτάσεις». Όπως παραπέμπει και ο τίτλος, θα περιλαμβάνει προτάσεις, πού θα έχουν ήδη επεξεργατεί με τον επικεφαλής της δημοτικής μας παράταξης και θα αφορούν σε παρεμβάσεις, μικρές αλλά και μεγάλύτερες που σκοπό θα έχουν τη βελτίωση της καθημερινότητας του Ρεθεμνιώτη.  Γιατί, η καθημερινότητα και η ποιότητα ζωής είναι αυτή που πονάει και εν τέλει αφορά και ενδιαφέρει τον Ρεθεμνιώτη.
Επίσης, θα υπάρχουν και προτάσεις σε θέματα παδείας, αφού η επαγγελματική μου ενασχόληση ως εκαιδευτικός, μου επιτρέπει να έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα του θέματος.
Σε κάθε δημοσίευμα-πρόταση θα είναι ευπρόσδεκτη η κάθε καλοπροαίρετη κριτική και αντιπρόταση, ώστε από κοινού να συνδιαμορφώσουμε και στο τέλος να φτιάξουμε την πόλη που μας αρέσει, την πόλη που ονειρευόμαστε, τη δική μας πόλη, το Ρέθυμνο της καρδιάς μας! Το Ρέθυμνο που μας αξίζει και που μας πρέπει!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πολιτικοί αχυράνθρωποι.

Η παραδοσιακή κρητική φορεσιά στο πέρασμα του χρόνου

Υγειονομική έκθεση των εστιατορίων του Ρεθύμνου του 1902