Λίγες σκέψεις, από καρδιάς...



Φίλες και φίλοι,
Πέρασαν πέντε σχεδόν μήνες από τότε που ανακοίνωσα, μέσα από εδώ, την κάθοδό μου στις εκλογές με τον Θοδωρή Νίνο. Με πολλούς από εσάς γνωριζόμασταν από παλιά. Με άλλους διά ζώσης, με άλλους απλά ως ηλεκτρονικοί φίλοι.

Σε αυτό το διάστημα αναπτύξαμε μια ιδιαίτερη σχέση. Μια σχέση αμφίδρομη. Μέσα από το facebook κατέθεσα τις προτάσεις μου, τις σκέψεις μου, το όραμά μου αλλά και τους προβληματισμούς μου για τον τόπο μας. Σε αυτές τις σκέψεις σταθήκαμε συνοδοιπόροι. Είδα τη θετική σας ανταπόκριση, τα ευμενή σας σχόλια, αλλά και την αντίδρασή σας, τη διαφοροποίησή σας. Ταξιδέψαμε μαζί, μέσα από τις παλιές φωτογραφίες που ανάρτησα, στο Ρέθυμνο του χθες, σε αλλοτινούς καιρούς.
Τώρα που η άμμος στην κλεψύδρα σώνεται, που οι μέρες τελειώνουν, που η ώρα της κάλπης πλησιάζει, θα ήθελα, πάλι μέσα από το facebook, να ζητήσω τη στήριξή σας, ώστε όλα αυτά που οραματιστήκαμε μαζί να προσπαθήσουμε να τα κάνουμε πράξη.
Πιστεύω πολύ στον Θοδωρή Νίνο, στον δικό μας Θοδωρή, και μαζί να μας δώσετε τη δυνατότητα να προσπαθήσουμε να πάμε το Ρέθυμνο ένα βήμα παραπέρα, να μας στηρίξετε ώστε να βάλουμε κι εμείς το δικό μας, μικρό ή μεγάλο λιθαράκι...
Σας ευχαριστώ από καρδιάς για το όμορφο ταξίδι...
Τώρα πιά μένει μόνο η Ιθάκη!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Υγειονομική έκθεση των εστιατορίων του Ρεθύμνου του 1902

Πολιτικοί αχυράνθρωποι.

Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι: Μήπως χρειάζεται επανεκκίνηση;